7. heinäkuuta 2015

Hääpuku myynnissä!

Muistattehan vielä tarinan meikäläisen hääpukuseikkailusta? Se ensimmäinen puku, joka ei sitten minun the-puvuksi päätynytkään, olisi nimittäin edelleen uutta kotia vailla! Mulle kävi vastikään sellainen kiva juttu, että sain töitä Torniosta ja muutto sinne suunnalle koittaa heinä-elokuun vaihteessa. Hääjärjestelyjen lisäksi olisi siis luvassa muuttopuuhia ja uusiin hommiin totuttelua näin kesän ratoksi, onneksi satun olemaan sitä sorttia ihmisiä joka ei ihan kauheasti stressaile muutoksia. ;)

 photo P4270356.jpg

Miten tämä sitten liittyy vanhaan hääpukuuni ja sen myymiseen? No, puku olisi totta kai ihanaa saada muuton ja häiden alta pois, joten nyt se etsii uutta omistajaa hintaan 400€! :) Puku on siis täysin käyttämätön ja ulkonäöltään upea, vaikka se ei mulle se the puku lopulta ollutkaan. Puvusta saa halutessaan helposti napattua myös olkaimet irti, ja nyörikiinnitys antaa kivasti pelivaraa koon suhteen. Puku on siis kokoa L, ja esimerkiksi minulle S-kokoiselle se on ihan tiukkaan nyöritettynä lähes passeli. 

 photo P4270358.jpg

 photo P4270360.jpg

Puvun mittoja ja lisätietoja saa sähköpostilla: annashtina@hotmail.fi. :) Puku sijaitsee tällä hetkellä Vaasassa, heinä-elokuun vaihteessa se matkaa tosiaan Tornioon ja esimerkiksi tänä viikonloppuna minulla olisi mahdollisuus tuoda sitä sovitettavaksi pk-seudulle, tai oikeastaan aika lailla minne vaan Vaasa-Helsinki -välillä! 

Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti