9. helmikuuta 2015

Unelmien polttarit - mitä, missä, milloin?

Onneni, unelmain -blogin Anne-Mari heitti minua Marijan alulle laittamalla haasteella nimeltä Unelmien Polttarit, joka onkin ollut puheenaiheena jo monessa hääblogissa. Kiitos Anne-Mari ja Marija! :) Ideana on siis mietiskellä omia polttareita - jotka muuten sanalla sanoen jänskää vähän jo ajatuksena, iik! :D


1. Kuka järkkää - ja missä?

Meikäläisen polttareista vetovastuun ottaa tietysti rautainen kaasokaksikkoni! Kumpikin kaasoistani meni itse viime kesänä naimisiin ja tällöin minä olin järkkäämässä heidän polttareitaan, eli nyt on hyvä sauma kostaa mulle kaikki viimekesäiset kaunat. ;) Kaasojen sijainti suhteessa toisiinsa ja itseeni (Helsinki - Vaasa - Oulu) aiheuttaa vähän lisähaastetta hommaan - ja lisäjännitystä mulle, missä lie niitä polttareita lopulta edes vietetään, sitä en osaa edes arvata!

2. Ketkä osallistuvat?

Polttareihin osallistuvan porukan sain päättää itse, ja toimitinkin tytöille 16(!!) naisihmisen listan jo hyvissä ajoin. Olen onnistunut lahjakkaasti hajottamaan ystäväpiirini ympäri Suomea ja ulkomaita, joten voi olla etteivät kaikki pääse mukaan (enkä suutu jos ei pääse, älkäähän huoliko!!), mutta toivotaan parasta! :) Mukana on ystäviä niin kotikonnuilta Torniosta kuin täältä Vaasan opiskeluajoiltakin, ja ois ihan huippua kerrankin saada nämä kaikki yhtä aikaa laatuaikaa viettämään!

3. Mitä odotan?

Ennen kaikkea odotan kivaa yhdessäoloa! :) Mitään tarkempia "aktiviteettitoiveita" en ole kaasoille esittänyt, uskon kyllä että he jos jotkut tuntevat minut ja osaavat keksiä jotakin ikimuistoista! Olisi ihanaa viettää vaikka kokonainen viikonloppukin rennon rempseissä tunnelmissa, kaikkea huippua tyttöhömppää puuhastellen. :D 

4. Mitä tehdään?

Kuten edellä kirjoitinkin, mitään kummempia toiveita en ole tekemisten suhteen esittänyt. :) Tosi monet nykyään suositut polttariaktiviteetit ovat mielestäni tosi kivoja! Tanssitunnit, valokuvausjutut, ruoka/viinihommat, urheiluaktiviteetit, morsiussaunomiset, hemmottelut, you name it, kaikki kuulostaa tosi kivalta! Olen vähän semmoinen jokapaikanhöylä ja lähden mielelläni moneen mukaan, joten olen avoin melkeinpä kaikenlaiselle tekemiselle, lukuunottamatta vitoskohdassa luettelemiani kammoja. :D Parasta olisi jos päästäisiin koko porukalla tekemään jotakin kivaa! 

5. Mitä ei tehdä?

En varsinaisesti laskisi itseäni miksikään extreme-typykäksi... Okei, let's face it, oon pahimman luokan nynny enkä ikikuunapäivänä lähtisi vaikka laskuvarjohyppäämään, benjiköyden jatkoksi tai muuhun surmanloukkuun. :D Muuten ei kieltoja! Luotan että nuo kaks ei laita minua mihinkään munanmyyntiin tai kortsukauppiaaksi tai avioliittoneuvoja metsästämään sexy-nunnaksi pukeutuneena... Paitsi jos sieltä viime kesältä on tosiaan jäänyt jotain hampaankoloon. Että ei muutaku kädet kyynärpäitä myöten ristiin, toivomaan että oon ite osannut tehdä edes jotakin oikein ja sätkynä odottelemaan jokaista vapaata kesäviikonloppua! :'D

Sellaisia sekavia ajatuksia mulla! Nyt kun haaste on jo ehtinyt melkoisen monessa blogissa kiertämään, niin kysyisinkin teiltä ei-bloggaavat morsiamet, minkälaiset polttarit te ehdottomasti haluaisitte/ette missään nimessä haluaisi? :)

Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti